1. Защита на личните данни.
Онлайн магазинът https://icansee.bg се задължава да използва личните данни на клиентите единствено и само за целите, предвидени в настоящите Общи условия на този сайт. Ако клиентът е обявил невярна информация, това задължение се счита за невалидно. Онлайн магазин https://icansee.bg се задължава да не разкрива личните данни на клиентите на трети лица, освен в случаите когато информацията трябва да бъде предоставена на съответните власти по силата на българското законодателство.
Онлайн магазин https://icansee.bg се задължава да използва личните данни, които ни предоставяте само за следните цели:
- Обработка на клиентски поръчки.
- Статистически цели, за подобряване работата на онлайн магазина.
- Администриране и обслужване съдържанието на онлайн магазина.
- Да бъдете уведомявани за нови продукти, промоции и променени цени, които биха представлявали интерес за Вас.
Когато пазарувате, създавате клиентски профил или се абонирате за получаване на новини по имейл от нас, Вие се съгласявате да получавате информация от магазин https://icansee.bg чрез електронна поща, за продукти, промоции и специални оферти. В случай, че не желаете да получавате каквато и да е обратна информация от нашия интернет магазин, моля не се регистрирайте или ако вече сте регистрирани – изтрийте регистрацията си.
Винаги и по всяко време, всеки клиент, който доброволно е предоставил лични данни в този онлайн магазин, може да изтрие регистрацията си и заедно с нея всички данни, които е предоставил. Изтриването става след като влезете с имейл адреса и паролата в сайта, избирате ПРОФИЛ и след това ИЗТРИВАНЕ НА АКАУНТ.
2. Каква информация събираме?
Ние събираме информация от Вас, когато се регистрирате на нашият сайт или правите поръчка като нерегистриран клиент. Всички задължителни полета за данни са посочени като такива и трябва да бъдат попълнени, а останалите са отбелязани като доброволни и не са незадължителни за попълване при поръчка.
Когато поръчвате или се регистрирате на нашият сайт, ще Ви бъде поискано да въведете следните данни: име, фамилия, е-мейл адрес, пощенски адрес и телефонен номер. При поръчка, ако желаете фактура на физическо лице, допълнително ще Ви бъде поискано: ЕГН и адрес по лична карта.
3. За какво използваме информацията Ви?
Всяка информация, която събираме от Вас, може да бъде използвана по един от следните начини:
- Да подобрим Вашият опит при работа със сайта ни (Вашата информация ни помага да отговорим по-добре на индивидуалните Ви нужди)
- Да подобрим нашият уебсайт (непрекъснато се стремим да подобряваме предлаганите от нас услуги и функции на сайта, въз основа на информацията и отзивите, които получаваме от Вас)
- Да подобрим обслужването на клиентите (информацията Ви ни помага да реагираме по-ефективно на Вашите високи изисквания за обслужване на клиенти и поддръжка)
- Изпращане на периодични е-мейли (Е-мейл адресът, който предоставяте за обработка на поръчките, може да бъде използван за изпращане на информация и актуални новини, отнасящи се до поръчката или запитването Ви)
4. Използваме ли „бисквитки“ /cookies/?
Да. „Бисквитките“ са малки файлове, които сайтът прехвърля на Вашите устройства през Вашият уеб браузър (ако разрешите това), които позволяват на сайтове или доставчици на услуги да разпознават Вашия браузър и да прихващат и помнят определена информация.
Използваме следните бисквитки: Google Analytics, Facebook pixel, Tawk, Сесийни бисквитки.
5. Разкриваме ли информация на външни лица?
Ние НЕ продаваме, НЕ търгуваме или по какъвто и да е друг начин, НЕ прехвърляме на външни лица Вашата лична информация. Може да се наложи да предоставим Вашата информация, когато смятаме, че това е необходимо за спазване на закона, на правилата на сайта ни или за защита на правата, собствеността или безопасността както на нас, така и на други лица.
6. Съответствие с регламент (ЕС) 2016/679 (GDPR)
Съгласно изискванията на Общия регламент за защита на данните (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета на Европа от 27 април 2016 г., с който се отменя Директива 95/46 / ЕО на ЕС за защита на данните, от Ай Кен Си ООД се вземат всички възможни технически и организационни мерки признати от приложимото право в областта на защита на данните, за да защитим всички данни, които можем да съхраняваме, да оперираме или обработваме за нашите клиенти.
- Как съхраняваме и защитаваме личната информация на нашите клиенти:
Вашата информация, събрана чрез услугите на Ай Кен Си ООД, може да се съхранява и обработва в България или в която и да е друга държава, в която Ай Кен Си ООД работи. Ай Кен Си ООД не прехвърля Вашата информация в държава или юрисдикция, която няма същите високи изисквания за защита на данните като законите на Вашата държава. За всяко възможно пренасяне на данни извън границите на ЕС гарантираме адекватното ниво на защита на данните чрез договорни клаузи или други инструменти, признати от приложимото право.
Цялата информация, която събираме, се съхранява онлайн на сървъри, притежавани и управлявани от наши доставчици на хостинг услуги. Гарантираме адекватно ниво на защита на данните, тъй като сме предприели необходимите действия, за да избегнем излагането на Вашата лична информация на трети страни, които включват следните стъпки:
- Сървърите, на които съхраняваме Вашата лична информация, се намират в дата центровете с високи стандарти за сигурност, които включват физическо идентифициране на достъп чрез лична карта, 24/7/365 персонал на място и видео контрол.
- Сървърите, които използваме за съхраняване на лична информация, изискват определен тип удостоверяване и са въведени мерки за сигурност, за да се избегне неразрешен достъп на трети страни.
- Всички служители на Ай Кен Си ООД, които имат достъп до Вашата лична информация са подписали споразумения за конфиденциалност и неразкриване на информация, с които се гарантира използването на Вашата информация само за целите на изпълнението на тяхната работа.
- Ай Кен Си ООД се ангажира със защитата на личните Ви данни и информация. Когато въведете поверителна информация (например потребителско име и парола) във формуляра за поръчка или в клиентска част, тази информация се криптира чрез използването на SSL сертификат за сигурност (secure socket layer technology). Не съществува обаче метод за предаване на информация по Интернет или електронен път, както и метод за електронно съхранение на данни, който да е 100% сигурен. Следователно не можем да гарантираме неговата абсолютна сигурност. Ако имате въпроси относно сигурността на Вашата лична информация, моля свържете се с нас. Ай Кен Си ООД използва външна платформа и фирма за обработка на кредитни карти, за извършваните от Вас онлайн плащания при закупуване на услуги. Тези компании не запазват, не споделят, не съхраняват и не използват лична информация за други цели.
- За клиентите в ЕС, Ай Кен Си ООД отговаря на общия регламент на ЕС за защита на данните, определен от Европейския съюз, по отношение на събирането, използването и запазването на лични данни. Ай Кен Си ООД удостоверява, че спазва изискванията за уведомление, избор за по-нататъшно преместване, сигурност, интегритет на данните, достъп и изпълнение.
- Използваме информация предоставената ни от Вас – различна от клиентските данни: за управление, поддържане, усъвършенстване и предоставяне на всички функции на услугата, която сте поискали, както и за предоставяне на поддръжка свързана с услугата Ви. Ние обработваме клиентски данни само в съответствие с указанията, предоставени от съответния клиент или потребител.
- Уважаваме Вашите лични данни и Ви предоставяме достъп до тези данни, които може да сте предоставили чрез използването на услугите ни. Ако желаете да получите достъп или да промените всички лични данни, които пазим за Вас, или да поискате да изтрием каквато и да било информация за Вас, която сме получили чрез използването на нашите услуги, можете да се свържете с нас по всяко време, както е посочено в „За контакти“ на нашия уебсайт. При Ваше желание, ще блокираме или изтрием цялата информация, която имаме за Вас от нашата база данни. Можете да актуализирате, поправяте или изтривате информацията за профила си по всяко време от Вашата клиентска част. Моля, обърнете внимание, че макар и промените, които правите, да се отразят незабавно в активните потребителски бази данни или в рамките на приемлив период от време, можем да запазим цялата информация, която предоставяте за предотвратяване на измами, злоупотреби или други правни задължения, или когато смятаме, че имаме основателна причина за това. Можете да откажете да ни предоставите лична информация, в който случай може да не успеем да предоставим някои от функциите на услугата.
- Съхраняваме само личните данни, събрани от потребителя, докато профилът е активен или в противен случай ги съхраняваме за ограничен период от време, докато се нуждаем от тях, за да изпълним целите, за които сме ги събрали първоначално, освен ако не е предвидено друго чрез закон. Ще запазим и използваме информацията, която е необходима, за да спазим нашите правни задължения, да разрешим спорове и да приложим нашите споразумения както следва.
- Информацията за плащане се запазва за 11 години в съответствие със счетоводните и данъчните закони.
- Информацията за юридически транзакции се запазва за 10 години в съответствие с общия давностен срок, определен за граждански искове.
7. Правила и условия
Моля, посетете и секциите „Условия за ползване“, която установява използването, отказването, ограничената отговорност и др. уреждащи използването на уебсайта и услугите ни.
8. Вашето съгласие
Използвайки нашият сайт, Вие се съгласявате с нашата декларация за поверителност.
9. Промени в декларацията за поверителност
Ако решим да променим правилата ни за поверителност, ще публикуваме промените на тази уеб страница.